3 MAJ

Hej!

Igår när jag sa att jag skulle vila lite så somnade jag och sov ända till halv 9 imorse!!! Var riktigt trött med andra ord. Dock så vaknade jag till några minuter runt halv tio, då jag klädde av mig och borstade tänderna, men somnade om på en gång igen! Så nu är jag utvilad :)

Matteprovet idag var jätte svårt och gick inte alls bra, frågan är om jag ens klarar G...Tyckte ju att det gick bra när jag pluggade på coachtiden igår, men kände mig helt ställd när jag satt där med provet framför mig idag, typiskt!

Nu har jag precis ätit middag och tänkte byta om till träningskläder och gå ut och gå och sedan avsluta med utfall i våran backe! Har tappat så mycket vikt sedan i höstas/vintras av någon anledning så alla mina byxor har blivit för stora :( Har sällan någon matlust så måste ofta trycka i mig maten... vill ju gå upp i vikt så det sitter ju inte i psyket direkt! Så nu försöker jag träna och bilda muskler så jag blir lite större igen! :D När jag tränar borde ju kroppen vilja ha mer mat också vilket skulle vara guldus!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0