2 MAJ

Hej!

Nu är vi inne maj månad, men vart är värmen? Hoppas den sparas till sommaren!

Idag har jag varit i skolan. Hade mitt muntliga engelska nationella och det gick helt okej, fick VG+. Trodde det skulle gå sämre för har tappat så mycket sen jag bodde i USA. Får börja läsa mina engelska böcker som bara ligger på hög så jag underhåller den!

Efter skolan stannade jag kvar på coachtiden med Viktoria och pluggade matte så nu behöver jag inte plugga så mycket ikväll, vilket känns väldigt skönt för jag är så otroligt trött! Har inte blivit mycket sömn den här helgen, men det har det varit värt :)

Nu ska jag lägga mig och vila en liten stund så jag orkar kolla igenom de två kapitlen jag ska ha prov på imorgon!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0