28 mars

Hej bloggen!

Var huuuur längesedan som helst jag skrev här! Har faktiskt saknat det lite till ifrån, men har övertygat mig själv att jag kommer ändå inte ha tid för att skriva så har loggat ut lika snabbt som jag loggat in. Men nu kan jag inte hålla mig så har bestämmt att här kommer jag att skriva när jag har lust och tid! Det kan bli varje dag, nån gång i veckan, nån gång i månaden, varannan månad. Ja inte vet jag, skriver när jag har nått att skriva :)

Idag kan jag ju berätta att skolan var helt meningslös, gjorde ingenting! Gick ner på gymmet på hålet iaf och sprang/gick i 60 minuter vilket var väldigt skönt! Sedan jag kom hem har jag pluggat bättre än någonsin vilket var en himla tur eftersom att jag har TVÅ prov imorgon!

Nu ska jag krypa ner under täcket och plugga det sista innan jag somnar!

Godnatt, kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0