KLANTIGT

Hade pluggat på fel kapitel till provet, var ett omprov så var ett tag sedan jag gjorde det och hade på nått sätt fått för mig att det var kapitel 2 jag inte klarat med det var tydligen kapitel 1! Väldigt väldigt klantigt! Jag som slutade halv 11 och väntade ända till halv tre bara för att göra provet! Less jag blir på mig själv, hehe. Men men, nu ska jag göra provet efter lovet istället!

Kände inte för att träna innan jag åkte hem för var fortfarande riktigt mätt efter lunchen, åt alldeles för mycket! Så jag åkte hem och hämtade en tröja som jag skulle lämna tillbaka och åkte sedan in till stan igen och plockade upp lillsyster och så åkte vi på birsta. Är nu hemma igen och ikväll ska jag bara ta det lugnt och försöka komma ut på en promenad. 

Imorgon har jag bara två lektioner och sedan får jag påsklov 11:20, ska bli riktigt skönt med lite lov! :)

Nu ska jag fixa något att äta!

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0