GODNATT

Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig! Har bland annat firat min lillasyster och av mig fick hon en parfym som hon önskat sig! Hade även tänkt plugga till mitt matteprov imorgon men inte det blev det av inte. Som tur är har jag iallafall 5 timmars hål innan provet så jag kan ju plugga då! Åker nog till mamma och sätter mig på hennes jobb och kan då samtidigt passa på att luncha med henne. Är ju alltid trevligt med lite mamma och dotter tid! :)

Nu ska jag krypa ner under täcket och slå på ett avsnitt av one tree hill och samtigt fika lite kvällsfika, har kollat igenom alla säsonger och är på 8an nu! Vill inte att det ska ta slut, vad ska jag då somna till?!?!?

godnatt & sovsött så hörs vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: christina

sv: Ja det ska bli så jäkla skönt att avsluta allt slit med lite värme! hade gärna hittat på något till helgen om det inte vore för att jag ska till fjällen :/ svårt det ska va att hitta någon helg som passar :/ men jag lovar att jag säger till om jag har tid någon helg :D



Kul att du börjat blogga igen också, man får ta och kika in här nått mer framöver då kanske! :)

2012-04-03 @ 23:20:45
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0