2 april

Hej!

Kom hem från skolan för ett litet tag sedan! Började med nya scheman idag för vi är nu inne på fjärde och sista perioden! Inte långt kvar till sommarlov nu! :D

I lördags började jag med en tur till birsta med min kära vän Antonia! Vi hade väldigt trevligt och var väldigt pepp inför kvällen! Vi sa flera gånger under dagen, ikväll kan ingenting gå fel! På förfesten hade vi riktigt roligt och sen runt halv 12 åkte vi till Stads för att se Den svenska björnstammen! Fan va bra dom var!!! Eller juste, jag och Antonia fick inte se dom för jag fick en flygande flaska rakt i huvudet innan dom ens hade börjat spela och fick tillbringa resten av kvällen på akuten!!! När ska min otur ta stopp!?!? Hade lite tur iallafall för jag hade inte fått en hjärnskakning! Är glad att det gick så bra som det gjorde för hade ju kunnat gått mycket värre! 

I går spenderade jag nästan hela dagen i sängen framför one tree hill med min älskling vilket var väldigt välbehövligt! Mitt huvud orkade inte med så mycket mer xD

Nu ska jag ta och städa undan lite på rummet och sedan plugga lite matte!

pusshej


Några bilder från förfesten och en dålig outfitbild:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0