Bestämt mig

Sitter nu på mammas jobb och försöker plugga lite matte! Går mycket bättre än igår, igår fattade jag ingenting men nu känns det faktiskt rätt bra!

Har även bestämt hur jag ska göra med jackan! Beställer hem den så kan jag prova den! Är den bra så behåller jag den annars får jag fortsätta min jakt!

Snart ska jag och mamma fara till Vin&Mat Fabriken och äta lunch, kycklingspett med jordnötssås och jasminris stod på menyn!

Halv 3 ska jag in till skolan igen och göra provet och efter det tror jag att jag ska vara hurtig och gå ner på gymmet och springa ett tag! När jag kommer hem tänkte jag göra om en blus som jag har, visar den sen om det blir bra! Hörs då!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Om du vill ha en snygg och inte så tajt skinnjacka under 1400 så finns det ju på chicy.se eller typ modekungen. Där kostar dom oftast runt 800-900 :)

2012-04-04 @ 13:12:35
Postat av: Johanna

Tack Hedvig! Där fanns det ju massa fina! :D

2012-04-04 @ 13:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0