26 APRIL

Hejsan!

Idag har jag varit i skolan som vanligt och den flöt på bra. Tog även första sprutan mot livmoderhalscancer, har alltid varit livrädd för sprutor och dragit bort armen i ren panik så fort dom ska sticka in den, men idag var jag så duktig så (a).

När jag kom hem var mormor och morfar här och stannade på middag, det var trevligt eftersom att jag inte träffar dom allt för ofta! :)

Resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt, blev till och med en timmes tupplur efter middagen. Har blivit få timmars sömn denna veckan så är helt slut, så ska sitta väldigt fint med lite extra ledigt på måndag och tisdag :)

Imorgon börjar skoldagen halv 9 med idrott i 2 timmar, tror vi ska ha spinning och core. Har aldrig provat på spinning så att det ska bli riktigt kul!

Nu ska jag sova så jag orkar upp, klockan står på 07:00!

Godnatt & Sovgott!

En liten del av mig idag:

Kofta, Gina Tricot. Linne, H&M. Leggins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0