25 APRIL

Hej!

Idag började dagen med ett nationellt prov i Svenska B. Tog ett tag innan jag kom igång men sedan flöt det på!

För ett tag sedan hade alla klasser på skolan en tävling då vi skulle på 1,5 dag skulle försöka samla ihop så mycket pengar vi kunde med egen fantasi som sedan skulle skänkas till välgörenhetsorganisationen Själavärk. Jag var projektledare i våran klass och vi alla jobbade på så bra att vi vann! Vi samlade in dryga 5000kr och hela skolan 13 500kr! Hur bra är inte det? Idag kom Caroline (en av grundaren av Själavärk) till våran skola och tog emot pengarna. Eftersom att jag var projektledare för den vinnande klassen var jag med och lämnade över det och Dagbladet var där och intervjade Caroline, våran rektor och mig och tog lite bilder, så vi får väl se hur resultatet ser ut imorgon!

Igår sprang jag på två saker på stan, en bikini och ett telefonfodral. Älskar färgerna på bikinin, har bara bikinisar i tråkiga färger så denna var välbehövlig! Telefonfodralet är verkligen helt kanon, trivs med det jätte bra så det rekommenderar jag verkligen!


Nu ska jag snart in till stan med pappa och möta upp mamma, vad vi ska göra är en hemlis! Om ni har tur så berättar jag kanske sen! :)

Ha en bra kväll, kram!

 


Från H&M, 49,50kr/delen.


Från Teknikmagasinet, 149kr.

Kommentarer
Postat av: mormor

Bra jobbat Johanna + klassen med själaverk. Snygg bikini.

2012-04-25 @ 17:40:40
Postat av: Johanna

Svar: Tack så mycket mormor! :)

2012-04-25 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0