19 APRIL

Hej!

Är äntligen nästan frisk! Tog mig iallafall till skolan och klarade av dagen galant! Under lunchen gick jag och mina vänner till Newyorker som öppnade idag. Blev faktiskt rätt besviken, trodde de skulle ha snyggare kläder än vad de hade. Hittade ändå 4 saker varav 1 som jag ska lämna tillbaka, men det visar jag er imorgon! :)

Just nu sitter jag i ett fotbad samtidigt som jag försöker få undan lite skolarbete. Gick väldigt trögt till en början, men nu har det släppt och flyter på! Sällan det blir så när klockan börjar bli mycket...Vill få denna uppgift överstökad så sitter nog här tills jag är klar!

Innan jag lägger mig ska jag först skubba och smörja in fötterna med dessa härliga produkter som ni kan se nedan som kommer från Mary Kay, de heter Satinhands men går lika bra att använda på fötterna, man blir verkligen silkeslen! Om man är intresserad av att prova produkterna är det bara att höra av sig till mig, för jag säljer dem nämligen!

Hoppas ni haft en bra dag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0