städat och fint!

Ja då var jag klar med mitt rum! Kan nog inte bli så mycket renare nu skulle jag tro! ;)

Tog en paus under dagen och åkte och hälsade på min gammelmormor som är 101,5 år!!! Hon mådde rätt bra, kände sig lite lat bara, men det är ju inte så konstigt!

I svenskan så ska vi läsa en bok som vi skulle välja själv, tror jag ska läsa sprängaren av Liza Marklund! Jag tänkte att jag skulle börja ikväll så jag inte behöver stressa igenom boken. Ska ha läst ut boken och ha skrivit en recension i slutet av Oktober.

Nu ska jag göra en varmkopp med nyponsoppa och sätta mig och läsa!

/johanna



Här kommer några bilder på resultatet av städningen:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0