godkväll

Nu tänkte jag snart ta och pallra mig till sängen och läsa min bok för svenskan! Har gjort nästan allt redo inför morgondagen. Börjar 10.10, skönt! På lunchen så ska jag nog gå och fika med min vän Christina, vi träffas inte så ofta längre, så då får vi ta och utnyttja våra luncher till det! :) Tänkte springa på stadium och testa de nya skorna Reebok easytone som tränar speciellt vader, lår och rumpa om jag hinner. Är väldigt sugen på dom! :)

Jag hoppas på att jag mår bättre imorgon så jag kan gå på ett step pass imorgonkväll! Det är ju så otroligt roligt men samtidigt jobbigt, en kanon kombination enligt mig ;)

Nu säger jag godnatt för idag!


/johanna



Kommentarer
Postat av: cassandra

jag ska också börja gå på dom dära passen i kvissle hade jag tänkt :) så vi lär ju ses där! :)

2010-09-12 @ 22:55:01
URL: http://nathaliefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0