7 september

godmorgon solstrålar!

vilken underbar morgon det har varit! :) Försov mig lite så vaknade 9, var inte så pepp på att gå ut för det var så himla dimmigt, alldeles grått...men jag pallrade mig upp ändå och gick ut på en powerwalk med hunden! Väl ute så var det så himla skönt! När jag kom hem åt jag en riktig frukost som bestod av havregrynsgröt med hallonsylt och mjölk, två limpskivor med skinka på och ett glas frukt och bär juice. Efter frukosten tog jag en varm och lång dusch :)

Nu ska jag göra mig klar för att åka till skolan, bussen går 12.45 så har 60 minuter på mig, perfekt!




Dagens frukost!



Men kolla, nu är dimman borta och solen lyser, har en känsla av att denna dag kommer bli fantastiskt bra!


/johanna


Kommentarer
Postat av: Clara

Vad läser du på gymnasiet nu, och vilken årskurs började du i nu? :) Du var junior när du gick på High School, va?

2010-09-08 @ 16:31:31
Postat av: Johanna Johansson

svar: Jag läser business på thoren business school och jag började i ettan, jag är 93a men går med 94orna. Ja jag var junior när jag gick på high school :) funderar på att åka ?

2010-09-09 @ 13:01:04
Postat av: Clara

Okej :) Ja, jag är lite sugen på att åka. Jag kan inte bestämma mig dock. Mina föräldrar är positiva till det men jag har svårt att bestämma mig. Känns som att jag lär bestämma mig snart bara.

2010-09-09 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0