4 september

HEJSAN!

Nu har vi äntligen fått våra datorer från skolan så jag tänkte börja försöka att uppdatera lite oftare! :)

Tänkte börja med att berätta lite om gårdagen! Var i skolan som vanligt och när jag slutade så åkte jag till farmor och fikade lite innan jag åkte till jobbet. Var så himla trött på jobbet, så när jag slutade så köpte jag med mig en godispåse för jag tänkte att jag skulle åka hem och lägga mig framför tvn :) Men så blev det inte! Fick höra att min klass hade kommit på att de skulle ha en klassfest, så när jag kom hem var det bara att fixa till sig lite snabbt och åka dit! Vi var hos filip i min klass i haga :)

Väl där så kollade vi på fotboll, spelade spel, badade jacuzzi och hade det allmänt trevligt! :) Kom hem runt kvart i 4 och somande bara efter några minuter!

Vaknade runt 12 idag och då klev jag upp och åt lite frukost :) Sedan gick jag ut och hjälpte till lite på gården, plockade ner studsmattan, klippte gräs och bar undan utemöbeln! Eftermiddagen har jag spenderat med maria, vi har varit vid en fabrik på norra nyhamn och fotat lite, riktigt kul! :)

Nu sitter jag i soffan med mamma, pappa och Frida och kollar på en film som går på 4an, min brors flickvän heter den! Ska ta och äta lite godis nu, mums!!!

/ johanna


Bilder från igår:


















Bilder från idag:














Kommentarer
Postat av: anita swensson

Roligt att du är ute på bloggen igen, har saknat inläggen. Bra att det är roligt i skolan och att du verkar trivas. Borta bra men hemma bäst! Ha det bra önskar mormor o morfar.

2010-09-04 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0