yeeeah

Nu tänkte jag ta och berätta om den halv galna saken som jag funderade över, och jag har gjort det!! I fredags så såg jag en annons i tidningen om att SEBASTIAN sökte hårmodeller och det skulle vara en uttagning som man kunde gå på. De behövde tjejer som de kan klippa, färga och göra uppsättningar på! Jag tyckte det lät super roligt så jag gick dit idag och tog även med mig min vän Ronja! Uttagningen var på Elite Hotel Knaust i stan. Det började med att vi fick sätta oss runt ett bord tillsammans med de andra sökarna, vi var sammanlagt bara 9 personer. Sedan tog tjejen som tog hand om det där kort på var och en. Hon började med att säga att hon behövde 9 stycken och det var 9 stycken som satt runt bordet, så hon frågade om alla kunde vara med hela dagen imorgon och det kunde vi. Hon började sedan fråga vad vi skulle kunna tänka oss att göra oså och sedan fick vi lite information.

Vi ska samlas klockan 9 på sax&kam i stan och tillbringa hela dagen där, de ska fixa vårat hår, sminka oss och sedan sätta ihop en outfit, de hade lite kläder men man skulle även ta med sig egna ifall att de inte skulle passa, och bara svart ska det vara. Höga klackar skulle man också ha med sig, gärna så höga som möjligt sa dom ;) Vi ska nämligen gå mannekäng uppe på våningen för massa frisörer från hela landet på kvällen mellan 19:00-21:00. Börjar nästan bli lite nervös, men det ska ju samtidigt bli så grymt kul! Jag undrar vilken frisyr jag kommer därifrån med!?

Bilder kommer när jag kommer hem!


Nu måste jag sätta igång och plugga, har massor att göra!


/johanna




Kommentarer
Postat av: christina

fan va nice! :D

2010-10-11 @ 20:10:22
URL: http://christinafundin.blogg.se/
Postat av: anita swensson

Häftig, vilken upplevelse. Väntar med spänning på bilderna. M o M

2010-10-12 @ 08:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0