00:01

godkväll!

Fikat byttes ut mot lunch på barista tillsammans med min gamla klass kompis jonathan på Barista! Åt en kyckling & pasta sallad som var otroligt god! Vi åt och pratade bort ungefär 1,5 timme där, riktigt mysigt! :)

Efter det gick vi hem till honom igen och jag läste ut min bok medans han kollade på tv, min recension är t.o.m. nästan klar nu! Mamma kom och hämta mig runt kvart över 4 och vi åkte på lite ärenden och sedan begav vi oss hemmåt, middagen bestod av mat från MAX som köpte med oss efter vägen :)

Kvällen har jag tillbringat till lite plugg, men tog en paus och åkte till Maria och sa hejdå. Hon åker till Australien imorgon på 4 veckors praktik! Vi blev även bjuden på gott fika så det var ju trevligt! Inte fel med lite fika och gott sällskap sådär på kvällskvisten ;)

Nu ska jag kolla på the back up plan!

godnatt


/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0