träningsvärk

Nu var det redan onsdagskväll, veckorna går otroligt fort måste jag säga!

För någon dag sedan så sa jag ju att det var slut på soffpotatis livet, och det är det ;) Har varit hurtigare än någonsin denna vecka. Köpte ett prova på månadskort på Gold´s. Så i måndags gick jag och gymmade med min käre vän Jonathan, i tisdags gick jag på ett body pump pass och idag på min 3 timmar och 40 minuters hål timme gick jag på ett kombinerat step och core pass, 1 timme totalt! Riktigt kul! Har dock en väldig träningvärk...känns jobbigt men ändå jäkligt bra! :D Imorgon så ska jag vila, men på fredag kör jag igen! Tror jag och Ronja ska gå på funktionell puls, härligt!

Idag efter skolan så gick jag på stan med mamma, blev även en sväng på birsta. Blev lite smått och gott! Bla. en vinter jacka, men jag är inte helt övertygad om den än, så får se om den får värma mig i vinter eller inte! Imorgon tänkte jag lägga in lite bilder på några prylar som har gjort mig lite fattigare denna vecka. Så kolla in då :)

Nu har pluggat lite och känner mig ganska förberedd inför morgondagen så nu tänkte jag krypa ner under täcket!

puss & godnatt


/johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0