fredag kväll

Gårdagskvällen blev kanon! Kina maten var ju väldans god och hockey var ju faktiskt förvånadsvärt roligt att kolla på, mycket bättre live än på tv! :)

Idag började jag 11.20, det började med engelska och sedan datakunskap. Efter att ha slutat så gick jag och Ronja på stan en snabbis och sedan vidare till Barista där vi skulle fika med Jonathan, men det slutade med att vi även fikade med några av Ronjas kompisar också, riktigt trevligt var det iaf! :)

Middag blev det hos farmor och farfar, firade farmors 70års-dag som egentligen var förra fredagen med då var hon inte hemma så det blev idag :) Det blev thailändsk/kinamat som någon bekant hade gjort vilket var väldigt gott och sedan blev det såklart tårta på det!

Hehe, nu äre så att jag funderar på att göra en ganska galen sak, fast ändå rolig! Men jag tänker inte berätta vad det är innan jag är säker på om jag ska göra det eller inte. Så ni får vara nyfikna tills på måndag ;)

Nu ska jag ta och lägga mig för att jag ska upp och jobba imorgon :) Jobbar mellan 10:00-17:00.

godnatt och sov så gott!


/johanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0