fredag kväll

ÄNTILGEN LOV!

Denna fredag började väldigt tidigt idag på H&M´s frukostshopping med Ronja! De hade 20% rabatt på hela sortimentet :) Hittade lite saker som fick följa med mig hem.

Efter skolan så åkte jag och mötte upp min far på ICA. Mamma har varit i Stockholm torsdag-fredag så vi betämmde oss för att ordna en fin middag till henne. Vi inhandlade lite smått och gott och sedan körde vi vidare hemmåt. Pappa lagade mat och jag och min syster fixade och donade med lite andra saker! Jag övningskörde med pappa och hämtade upp mamma på tågstationen runt 6, när vi kom hem så åt vi en väldigt god middag! Kycklingfilé med bacon och fetaost och ris till det :)

Efterrätten blev friterade bananer och glass som vi åt tillsammans med våra grannar framför idol! Mycket mysig fredags kväll måste jag säga!

Nu ska jag ta och plugga lite körkorts teori tror jag! Sedan sova. Imorgon jobbar jag 15:00-20:20 och efter det ska jag vara med Viktoria :)

Bilder på mina inköp kommer imorgon, min kamera dog...


/johanna

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Ja det var verkligen mysigt ikväll:) och jättetrevligt att komma hem till er, ett städat hus och riktigt god middag! Tack snälla ni:):)

2010-10-29 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0