25 oktober

hejsan!

Även fast att det är måndag så har det varit en bra dag idag :)

Skoldagen flöt på och jag har insett att jag har inte allt för mycket plugg denna veckan innan höstlovet vilket känns väldigt skönt!

På lunchen så gick jag på stan med mina brudar! Hittade 2 koftor (vet dock inte om jag ska behålla båda), ett par leggings och träningskläder! (y)

Efter skolan så tog jag steget till ett hurtigare liv! Ja, nu är det slut på soffpotatis livet! Jag köpte ett träningskort på gold´s gym vilket kännes väldigt bra! Köpte inte bara kortet utan tränade med jonte ca: 1,5 timme också vilket känns ännu bättre ;) Var faktiskt väldigt kul!

Kom hem klockan 8, då gjorde jag en fruktsallad som jag åt och sedan pluggade jag! Nästan klar med min engelska som ska lämnas in imorgon :)

Nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas på att john blund kommer och hälsar på mig snart!

Imorgon börjar jag 13:30 så jag tänkte åka in lite tidigare och gå på ett body pump pass klockan 11:30 innan skolan!


Nu säger jag godnatt!

/johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0