10 oktober

Har även avklarat en arbetsdag idag! Arbetstimmarna passerade förbi väldigt fort och jag fick även lära mig en ny sak :) När jag kom hem runt halv 4 så fikade jag och sedan tog jag en tupplur och vilade hjärnan lite, matte stod på schemat! Blev inte så många mattetal denna kväll, men några frågor fick sina svar iaf! Resten av tiden har väl gått till att prata lite med mina päron, ätit bullar, ätit annans, suttit lite vid datorn, spelat piano, ätit lite mer bullar, gjort en ansiktsmask och nu sitter jag här i sängen och ska kolla på en dokumentär om fallet Da Costa som vi ska skriva en uppsatts om på rättskunskapen.

Imorgon så ska ska vi på studiebesök på sundsvalls tidning med svenskan, är väl inte så jätte intresserad av sånt där, men men, kan ju bli intressant ändå!

Ja imorgon är det ju den stora dagen, haha ;) Berättar imorgon för jag kan ju ångra mig över natten ;)

Nu ska jag tryck på play!

godnatt


/johanna



weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0