ommålning


hejsan!

Idag har jag påbörjat ett litet projekt här hemma! Jag håller nämligen på att måla om våran lilla toalett som såg bedrövlig ut! Förstår inte riktigt vart ideén kom ifrån och vad man tänkte när man målade den i de där färgerna, för det ser HEMSKT ut! Mamma har inte heller något svar på den frågan! HAHA

Efter att ha börjat måla med en beige färg så insåg jag och mamma att den kommer bli för mörk och den har en liten rosa nyans vilket vi inte riktigt var nöjd med. Om ungefär en timme sätter vi oss i bilen och kör till stan för att köpa en ny färg :) Får se om vi hinner köpa några andra detaljer såsom ny toalettpappershållare, sopkorg, toaborste, spegel m.m. Ska bli skönt när den är klar, för den kommer nämligen bli "min" toalett :)



Innan, har dock tagit bort allt som var där inne.


Maskerat och klart för att måla


jag målar


Bilder på resultatet kommer när det är klart, förhoppningsvis ikväll!

Ha en bra dag!


/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0