dagens händelser

Börjar med att säga grattis till min kära morfar som fyller år idag! Hoppas du har haft en bra dag! :)

Har nu precis kommer hem från stan. Träffade Estelle och Sam som är den andra utbytesstudenten, fast Sam hade jag träffat förut :) De är väldigt trevliga båda två! Vi började med att gå på barista och äta lunch, blev kvar där ett bra tag och pratade lite oså. Efter det visade jag dem biblioteket och jag hjälpte dem att låna en CD bok som de kan använda sig av för att lära sig svenska och sedan uträttade vi några ärenden på stan :)

När de åkte hem gick jag till trafikskolan och pluggade lite teori, har en lång väg kvar märkte jag, så det är bara att sätta fart eftersom att jag har teoriprovet och uppkörning den 10 januari! Runt 17:00 mötte jag upp Viktoria och vi gick till Dragon House och åt mat, riktigt gott!

Nu sitter jag här hemma framför datorn men tror jag ska förflytta mig till soffan snart och kolla på lite tv, mysigt en sådan regning kväll!

Imorgon ska dagen spenderas med mami, vi får se vad vi hittar på!


/johanna


dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0