2 november


Tänkte börja med att berätta lite om min gårdag som var toppen! Det började med att jag klev upp och gjorde mig klar och sedan satte jag mig på bussen mot stan för att gå på riskettan utbildningen på körskolan. Den började 13:00 och slutade 16:00, tiden gick faktiskt rätt så snabbt :) Efter det så gick jag upp till lägenheten där Ronja befann sig. Begav mig sedan ut på stan för att inhandla det sista till halloween outfiten, jag klädde ut mig till en djävul. När jag kom tillbaka var även Frida och Evelina där, vi åt pizza som de hade hämtat från biteline och sedan gjorde vi oss klara!

Klockan 20:00 började folket rulla in och det blev en väldigt lyckad kväll måste jag säga! Alla var utklädda och vi hade allmänt kul :)

Imorse när jag kom hem stod en dusch på schemat! Var alldeles svart överallt eftersom att jag hade sprayat mitt hår svart. Fick shampoonera håret 3 gånger innan det var borta! Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt.

Imorgon blire lite plugg och runt 17:00 ska jag möta Viktoria i stan. Vi ska gå och äta chinamat och sedan vet vi inte riktigt vad vi ska göra. Kanske blire en myskväll framför en film? Vi får se vart kvällen leder som sagt!  

Nu ska jag krypa ner under täcket och slå på en film!

sovgott


/johanna















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0