31 maj

hej!

Inatt har jag inte sovit bra alls, sov 2 timmar. Tror det är för att jag sov 12 timmar igår natt :P Men efter att ha somnat 3:30 så vaknade jag av mig själv kl.05:30, jätte konstigt, kan vara för att jag är sååå excited!! :D Ska ju åka till valley fair idag! Ska bli super kul, Ashely och några andra kommer och hämtar mig kl.08:00 och då bär det av till Minneapolis :)  Ska ta massa bilder som kommer upp på bloggen ikväll om jag hinner, har en stor hög med skolböcker som väntar på mig när jag kommer hem också!

Men nu måste jag skynda på!

Ha en bra dag! :)

pusspuss

/johanna

Kommentarer
Postat av: anita swensson

Ha en bra dag! Om 2 veckor är du hemma igen. Nu kommer tiden att gå fort och vips, så är du i Kvissle igen. Lycka till på din examens dag. Mormor o Morfar

2010-06-01 @ 08:02:44
Postat av: christina

Snart ses vi igen stumpan! :D längtar <33

2010-06-02 @ 17:35:21
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0