25 maj

halllå! :)

Herregud vad tiden går fort! 18 dagar kvar tills att jag tar flyget hem!!!!

Har haft väldigt mycket i skolan de senaste veckorna, men nu är det bara 7 dagar kvar av skolan, grymt skönt! :)

Igår så vad jag på en helkropps massage i en timme som Doug gav mig, jätte snällt av honom! :) Det var verkligen underbart! De var ett jätte gulligt rum som luktade jätte gott och så hade de en lugn musik där inne och en liten fontän så du kunde höra vattnet rinna, jätte avslappnande, höll nästan på att somna!

I min speech hade vi som uppgift att skriva ett tal som du kan hålla på tex ett bröllop, begravning, födelsedag eller nått liknande. Jag skrev iaf ett hejdå tal till min värdfamilj som jag gav idag och en tjej i min klass började gråta och jag fick ett A :) Hade verkligen inte förväntat mig ett A så det kändes super skönt! :)

Nu ska jag ta och plugga, har två projekt som ska vara klara på fredag, ett i interior design och ett i engelska!

Ha det så bra!

pusspuss

/johanna


Kommentarer
Postat av: lia

ååh vad jag längtar tills du kommer hem!!!<33

2010-05-26 @ 14:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0