16 maj

halllå!

Idag har det varit en underbar dag! :) Värme och sol!

Vaknade klockan 8, gick upp och åt frukost och sedan städade jag badrummet. Klockan 10 så gick jag och Stephanie ut och sprang, det gick rätt bra och jag älskar mina nya springskor som jag fick av mamma när de var här :) Super sköna! Vi var ute och sprang 1,5 timme och det var väldigt varmt, runt 23 grader. Senare på dagen hade vi runt 25 :) När vi kom hem från springturen så la vi oss på studsmattan och solade ett tag och efter det blev det några samtal hem till Sverige och lite läxor.

Här kommer väderprognosen för de närmsta 10 dagarna! UNDERBART!!! :D

Mon
May 17

Partly Cloudy
Partly Cloudy

24°


Tue
May 18

Mostly Sunny
Mostly Sunny

25°
11° 

Wed
May 19

Sunny
Sunny

26°
11° 

Thu
May 20

Partly Cloudy
Partly Cloudy

28°
12° 

Fri
May 21

Partly Cloudy
Partly Cloudy

25°
13° 

Sat
May 22

Partly Cloudy
Partly Cloudy

29°
15°

Sun
May 23

Mostly Sunny
Mostly Sunny

31°
14° 

Mon
May 24

Sunny
Sunny

28°
14° 

Tue
May 25

Sunny
Sunny

28°
15°

Nu ska jag göra klart lite läxor och sedan sova!

Ha det så bra!

pusspuss

/johanna


Kommentarer
Postat av: christina

vad härligt väder ni verkar ha! :D här hemma har det också blivit riktigt fint!



saknar dig <33333

2010-05-17 @ 17:58:50
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0