12 maj

Hejsan! 

Mina foraldrar akte hem i sondags och jag ar tillbaka i skolan. Ska lagga in lite bilder fran Chicago nar jag far tid. Har super mycket laxor eftersom jag var borta hela forra veckan.

Har lunch nu iaf sa jag passade pa att skriva ett litet inlagg! Sitter och raknar ner dagarna och det ar  4 veckor och 3 dagar kvar tills jag kommer hem! LANGTAR!!!!!!! :D

Ikvall kommer det bli plugg plugg och ater plugg!!! Inget jag riktigt ser framemot :P

Pa lordag ska jag iaf pa tva graduation partys, sa det ska val bli lite roligare hoppas jag. Ska till min vardmammas basta kompis dotter pa dagen och pa kvallen till min vardsysters kusin i Minneapolis!

Nu ska jag kila!

pusspuss

/johanna

Kommentarer
Postat av: Anna

4 veckor och 3 dagar är ju ingenting! Vi tycker det ska bli såååå trevligt när du kommer hem igen. Vi längtar efter dig. Kram /Anna och Robert

2010-05-12 @ 22:08:35
Postat av: christina

Längtar tills du kommer hem!!<33 hoppas du får det bra dom sista veckorna iaf!

2010-05-13 @ 23:21:15
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0