godnatt



Hoppade precis ner i min sköna, fluffiga, nybäddade säng :) Så inatt kommer jag sova gott!

Tänkte ta och rita lite innan jag släcker lampan!


Fick en uppgift i min interior design klass att organisera en garderob, så det har jag jobbat lite på ikväll. De starka svarta linjerna var de vi fick utgå ifrån och sedan skulle vi inreda klart den. Är några små justeringar jag ska fixa, men annars så är jag rätt klar tror jag :)


Nu säger jag godnatt så hörs vi imorgon, har inte direkt några planer. Ska göra klart lite läxor och sedan så ska jag nog bara rita och ta det lugnt :)


/johanna


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."- Mario Andretti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0