7 mars

hej!

Idag har jag varit här i sju hela månader, tiden har faktiskt gått väldigt snabbt och det är bara 14 veckor kvar tills jag kommer hem :)

Idag åkte jag och Stephanie på ett utbytesstudent möte och fyllde i lite papper, sedan så åkte vi hem igen. Efter att varit hemma ett litet tag och tagit det lugnt så gick jag och Stephanie ut och sprang. Det var så himla skönt ute, det var så varmt ute att jag sprang i shorts och en underställströja med uppdragna armar :) Vi var i iaf ute och sprang 1 timme och 30min och vi sprang 13km. Inte super snabbt men har inte sprungit så mycket på den senaste tiden så jag är rätt nöjd ändå! Det ända dåliga var att jag tog i lite för hårt tror jag. När jag stog i duschen så började jag må så illa att jag hoppade ut och satte mig vid toaletten och trodde att jag skulle spy, men det gjorde jag inte så det var ju bra iaf. Sedan så la jag mig i sängen och sov 2 timmar så nu mår jag bättre :)

Imorgon så börjar fridotten så framöver kommer jag att ha 2 timmars träning vare dag efter skolan, det ska blir rätt kul :)

Nu ska jag sova och samla ihop lite energi tills imorgon!

pusspuss

/johanna


Kommentarer
Postat av: christina

Saknar dig vännen <333

2010-03-08 @ 12:07:20
URL: http://christinafundin.blogg.se/
Postat av: lia

saknar dig gumman, lägg ut lite bilder!:D<3

2010-03-08 @ 16:22:13
Postat av: Johanna

sv till lia: Jag saknar dig också! Jo jag ska försöka att blir lite bättre på det! :) ha det så bra!<3

2010-03-09 @ 05:35:17
Postat av: christina

sv: tack så mycket :) du nu tycker jag du ska packa väskorna och komma hem, vi har hur mycket som helst att ta igen :D hihi <333

2010-03-09 @ 12:38:44
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0