6 mars

Hejsan!

Nu var det en vecka sedan jag skrev sist!

Har haft fullt upp hela veckan! :) Har haft läxor, jag har varit till någon typ av massör som masserar och knäcker till kroppen för att efter att åkt snowboard förra söndagen så fick jag en knut i en muskel i axeln, har varit där två gånger nu men det är fortfarande inte bättre så måste nog gå tillbaka på måndag igen. På onsdagen så åkte jag och Stephanie och hämtade mina nya glasögon, är faktiskt nöjd med dem. Kanske kommer en bild någon dag om ni har tur! :)

Har börjat jobba lite matte i skolan nu också så det är kanon! Jag tycker det är rätt kul nu efter att inte ha jobbat ett ända matte tal på 9 månader :P

Igår kväll så var jag på en basketmatch på skolan och det var kul, våran skola vann :)

Idag så har jag bara tagit det lugnt, satt ute på bron i solen med en kopp varm choklad ett tag och pratade med christina på skype, sedan gick jag in och somnade och sov ett bra tag. När jag vaknade så städade jag lite på rummet och sedan så bakade jag en kladdkaka :) Pratade även med några andra på skype också under dagen så det var kul :)


Nu ska jag plugga lite matte och sedan sova!

godnatt&sovgott!


/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0