23 mars

hej!

Idag har det varit en bra dag, vet inte riktigt varför. Den flöt bara på väldigt bra och snabbt :) Börjar få sommarkänsla också, folk börjat att gå i shorts och t-shirt nu, och på träningarna efter skolan så har jag bara shorts och linne och det är inte alls kallt, solen värmer och det är så skönt! :) Känns som om jag har massor av energi i kroppen!!

Innan träningen så pratade jag med en sjukgymnast om min hälsena och han sa att jag har nog en liten inflamation. Det känns inte alls nå bra för jag är jätte peppad inför friidrotts säsongen! Jag får hoppas på att det blir bättre snart iaf, men jag får inte riktigt springa på en vecka och efter det så får vi se hur det är. Han la även in någon förhöjning för mina hälar i skorna, så jag hoppas att det kommer att hjälpa!

Nu ska jag ta och sova!

godnatt


/johanna


Kommentarer
Postat av: anita swensson

Shorts och linne låter härligt. Här är det fortfarande vinterkläder som gäller, men, men värmen kommer väl till oss också vad det lider. Skönt att höra, att du mår bättre. Vi får hoppas att det blir bättre med sömnen också. Många kramar från mormor o morfar.

2010-03-24 @ 09:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0