21 mars

hejsan!

Idag har jag varit eau claire med min värdfamilj. Vi åkte till en mexican restaurang och åt lunch och sedan åkte vi till köpcentret. Där köpte jag ett par vita converse, och gissa vad jag betalade för dem...280kr!!! Hemma såg jag att de kostar 699, så det kändes ju toppen! :D

När vi kom hem så åt vi middag, den bestog av grönsaker, massa olika sorters frukt och några sorter av bröd. Riktigt gott var det faktikst, jag tror även att jag åt de godaste jordgubbarna jag någonsin har ätit! :) Efter det gjorde jag klart lite läxor och några andra saker. Nu sitter jag här i sängen och ska snart slå på ett avsnitt av one tree hill. Har börjat att kolla från första säsongen och ska kolla igenom alla avsnitt genom alla säsonger :)

godnatt & sovgott <3


/johanna


Vita och fina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0