20 mars

hallå!

Har nyss tagit en dusch och fixat till mig lite, trött på att gå hemma och vara och se ut som en sjukling! Klockan är nu iaf 11:35, somnade runt 07:00 imorse och vaknade 10:20. Fick lite sömn tillslut iaf :) Är super fint väder ute men inte så varmt. Hoppas det blir varmare under dagen för jag ska nog ta och gå ut på en promenad lite senare hade jag tänkt så jag får lite friskluft. Har nu suttit inne i 4 hela dagar, så nu är det dags att röra lite på sig! Har lite läxor kvar att göra också, men det mesta är gjort så det känns skönt :) Frågan är nu om jag ska gå på promenad eller plugga först...? Blir nog en promenad först så hjärnan får lite friskluft innan den måste börja jobba med läxorna :)

Nä nu ska jag ta och göra en fruktsallad som vi kan ha till lunchen när min värdfamilj kommer hem från kyrkan!


Ha en bra dag allihopa!

Hörs nått senare!


/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0