18 mars

Hej min kära bloggläsare :)

Blev hemma från skolan idag också! Kom precis hem från doktorn för om man har varit borta från skolan nån dag så vill de att man går dit så det får kolla och se vad man har för fel. Men hallå, jag har ju bara en vanlig förskylning! Fick iaf någon medecin som ska vara rätt stark, måste ta den sista tabletten innan middag annars så kommer jag inte kunna sova säger de. Så troligtvis blir jag bättre snart då :)

Sitter nu i sängen och ska kolla på one tree hill, perfekt tidsfördriv när man ligger hemma hela dagarna!

Stephanie är hemma idag också så jag ska få fruktsallad till lunch, mums :)

Nu ska jag trycka på play, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0