13 mars

Hejsan!

Tänkte berätta lite kort om de tre senaste dagarna.

I torsdag så var det en basketmatch i en liten by som heter Barron som jag, Ashley och Alex åkte och kollade på. Skolans tjej basket team har spelat jätte bra så det har kommit långt i tuneringen, så dessa matcher är väldigt spännande och alla är super taggade! Väl framme så mötte vi upp en massa andra elever från skolan och vi alla var klädda i purple and gold! Skolans färger! Gamet var super spännande och vi körde massa hejjaramsor under hela matchen så vi hade nästan ingen röst kvar när matchen var slut! Vi hade super kul och våran skola vann! 

I fredags så var vi lediga så jag och Ashley åkte in till Eau Claire och inhandlade lite grejer, vi köpte även en outfit till gårdagens basket match. När vi kom hem till Ashley så poppade vi popcorn och kollade på film :)

Igår har det varit en rolig, spännande, galen, ledsam och händelserik dag! När jag och Ashley vaknade upp så var vi super excited!! Vi sköndade oss att göra oss klara och sedan satte vi på oss våra outfits :) åt sedan frukost och sedan så åkte vi iväg till matchen. Väl där så möttes vi alla våra kompisar som var omgjorda till purple and gold! Matchen startade och det var väldigt spännande och de sista minuterna var helt galna, men tyvärr så förlorade vårat lag med tre poäng så nu är de ute ur tuneringen! Menmen, har haft super kul på de matcher som har varit iaf! :)

När vi skulle åka hem så var vi med i en liten bil olycka. Vi skulle svänga ut höger i en korsning och hade en bil framför oss, den började köra och Ashley körde efter och kollade samtidigt vänster för att se om de kom någon bil och då tvärstannar bilen framför så hon kör rakt in i den. Som tur var så var det ingen stor smäll och ingen är skadad så det var ju bra :)

Väl hemma så tog jag det bara lugnt och kollade på film! :)


Från basketmatchen i torsdags


ashley och jag.


Gårdagens basketmatch.


ashely och jag.


Nu ska jag ta och fika lite.

pusspuss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0