nine days left

Hejsan!

Tänkte börja med att säga grattis till Maria som fyller 18år idag!

Idag var det finals i skolan vilket menas att vi tar ett slutprov i alla klasser, hade prov i english, US History, choir, och speech. Känndes rätt bra faktiskt :) Det svåraste var nog speech. När vi kom till lektion så hade läraren skrivit lappar med titlar och så skulle vi dra tre och välja en. Sedan fick vi 45min att söka lite information on titeln och sedan ha speechet inför klassen. Jag valde titeln, should personal finance be a required course in high school? Det gick rätt bra även fast att jag inte hann att skriva hela speechet så fick prata lite från min egen åsikt. Fick iaf ett B+ :)

Imorgon så har jag prov i personal finance och i interio design, tror det kommer gå rätt bra men måste plugga lite mer bara. Ska sätta fart nu så jag kan lägga mig i tid, är så himla trött!

Sista skoldagen imorgon, riktigt skönt! :D I can´t wait!


pusspuss

/johanna


Jag just nu

Kommentarer
Postat av: Yuki Yoursic

söt :)

2010-06-10 @ 08:59:55
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0