7 juni

WOW! tiden går väldigt fort, bara 5 dagar kvar nu tills att jag kommer hem!

Har planer varenda dag framöver tills att jag åker!

Igår så spelade jag tennis med Luke, Johnny och Heitor och sedan åkte vi och bada i en sjö, eller jag badade inte för att vattnet var så äckligt så jag låg och solade istället! :) På kvällen så var jag med Ashley och vi åkte till Wabasha och åt china mat, grymt gott :) Sedan åkte vi och hyrde film, en skräckfilm och en komedi som vi såg på.

Idag så klev vi upp och gick ut i skolen och solade, har varit underbart väder idag. Sedan så städade och tvättade hennes bil som tog evigheter för den var riktigt skitig :P

Nu ligger jag i sängen och ska snart äta middag. Efter det så ska jag börja packa för kommer inte ha så mycket tid till det här i veckan!

Nu ropar dom att middagen är klar så ska kila!

pusspuss


/johanna

Kommentarer
Postat av: christina

sv: det är lugnt gumman :) ja snart syns vi!! längtar jätte mycket!! fast ändå inte för jag ska borra en tand samma dag som du kommer hem :S mindre roligt det :P <333

2010-06-08 @ 22:05:59
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0