4 juni

Hejsan!

Har nu personal finance och ar klar med provet. Det gick sadar, kunde ha pluggat lite mer :P Var sa trott igar sa att orkade inte sitta uppe och plugga nar mina betyg anda inte raknas!

Om 20min sa far vi lunch och da har jag lunch i 2,5 timmar, ska med ashley och tawna och ata lunch nanstans, vet inte riktigt vart men det lar val bli dairy queen skulle jag tro.

Ashely berattade for mig igar att hon har en overraskning for mig pa onsdag kvall och hon ska ha ett goodbye party for mig och har bjudit massa folk! Hon var tvungen att beratta for att tankte bjuda hem massa folk hem till mig men nu behover jag inte det :) Jag ar super excited!!!! :D

Nu ska jag kila, sista dagen i skolan! jiippiiii!

pusspuss

/johanna

Kommentarer
Postat av: christina

det hade jag :) ja det gör vi! :) saknar dig <3333

2010-06-05 @ 10:47:53
URL: http://christinafundin.blogg.se/
Postat av: christina

Du föresten! :) hur mycket köpte du dina converse för? :) funderar nämligen på om du kanske, bara kanske skulle kunna köpa med dig ett par till mig :) du får ju självklart pengar när du kommer hem :) men det beror ju på om du ska in till staden nått också :)

2010-06-06 @ 22:39:25
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0