2 juni

Hallå!

Här kommer lite bilder från Valleyfair!


Outfit för dagen!


Vi startade med den stora gungan!


Sedan så tog vi en "båt tur"...


och blev genomblöta :P


Valleyfair! :)  Brittany, jag och ashley :)


lunch time :)


Efter lunch så gick vi till vatten landet och åkte på en ring runt i lazy river och simmade i våghavet :)


lazy river


jag, brittany och ashely





Det där var en bergodalbana som jag och ashley åkte. Du satt med bena hängande och sedan sköt den dig framåt och upp i skruven, baklänges ner och upp i den raka saken och sedan rakt ner, och sedan fram och tillbaka 4 gånger, de två gångerna i mitten åkte vi i 108km/timmen. den var riktig rolig men lite läskig :P


avslutar med denna vackra bild på ashley och mig


pusspuss

/johanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0