5 januari

halllå! :)

Skolan gick super fort idag så det var bra :) Efter skolan så kom Stephanie och Doug och vi gick till gymmet, var där ca 1,5 timme så det var skönt :) På vägen hem så stannade vi på McDonalds och jag köpte 2 hamburgare för att i morgon så ska jag ge blod i skolan så det är bra om vi äter kött kvällen innan. Vi fick alltså skriva upp oss på en lista om vi var villiga att ge bort blod för att det kommer några från sjukhuset imorgon som tar blod av oss om vi vill, även fast att jag inte gillar sånna saker så tänkte jag att jag kommer inte att dö, men kanske hjälpa någon från att dö, så det beslutet var inte så svårt att ta :) Så imorgon när jag kommer till skolan så ska vi få en donut, och de är super goda så det ser jag fram emot. Sedan klockan 11.45 är det min tur att ge blod och lite nervös är jag! När vi är klara så kommer vi även få en lunch, och det är ett + för skol lunchen är inge vidare! Den ända frågan är det att alla är inte så säker på om jag kan ge blod eftersom att jag inte är Amerikans. Så vi får se hur det blir imorgon! :)

Ikväll har jag för det mesta gjort lite läxor och nu ska jag sova för de sa att det var bra om vi sov många timmar natten innan!

godnatt!


/johanna


Kommentarer
Postat av: .

hur har stämningen vare med Junior VM i hockey där? USA vann ju igår :)

2010-01-06 @ 14:06:58
Postat av: Johanna

Har inte hört ett ord om det!:P De finns inte så många hockey fans här, det är amerikans fotboll som gäller ;)

2010-01-06 @ 23:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0