17 januari

Hej!

Nu vare ett tag sedan jag skrev, men jag känner att alla veckodagar ser nästan likadana ut så det blir lite tråkigt för er att läsa samma saker om och om igen!

Denna helg så har det varit fullt upp! Efter skolan på fredagen så åkte jag och Ashley och köpte lite ingredienser för en tårta vi skulle baka. När vi kom hem så började vi med att göra en sockerkaksbotten och sedan åkte vi till en basketmatch. När vi kom hem igen så fortsatte vi med tårtan, vi gjorde vaniljkräm som vi smetade på, sedan mosade bananer, ett till sockerkaks lager, grädde och jordgubbar på toppen! Blev grymt god och Ashley hade aldrig ätit någonting liknande och hon tyckte den var toppen! Så det var kul! :) Lite senare på kvällen så satte vi på filmen the notbook och efter det så somnade vi.

På lördagen när jag vaknade hittade jag Ashley i köket som höll på att göra bullar till frukost <3 De var super goda! Sedan så pratade jag med familjen på skype och efter det så pratade jag och Ashley med Christina, det var kul! :) Gjorde oss sedan klar för att åka till frissan för att Ashley skulle klippa håret. När hon var klar så åkte vi in till Eau Claire och vi gick och åt på Olive Garden, hon bjöd mig på lunch som en födelsedagspresent, super gott! :) Efter att ha ätit så åkte vi till shoppingcentret och tittade lite :) När vi var klar där så bar det av hem till mig för en movie night! :D Jag, Ashley, Tawna och Melissa, vi kollade på 3 filmer och vi hade grymt kul! Kollade på grease så vi alla satt och sjöng med och vissa dansade ju också! haha :)

På söndag morgon när vi vaknade stog Stephanie och gjorde våfflor och bordet var jätte fint dukat, och på bordet fanns det jordgubbar, blåbär, melon, ägg, bacon och våfflor. En riktig dröm frukost! :D  Efter att vi hade ätit oss proppmätta så åkte vi till River Fall som är en timme härifrån för att gå på ett fridrotts läger som var 2 timmar. Var där förra söndagen också och nu har jag 5 kvar. Det var iaf super jobbigt idag! Haltar fram för det känns som om att det är någon som sticker en kniv i högra sidan av ryggen efter varje steg jag tar, i vänstra benet så sträckte jag en muskel som gör väldigt ont och min högra hälsena gör ont också! :P Inte så himla lyckat!

Nu kommer 2 bilder från lördag natt och sedan så ska jag sova!



Jag, Melissa, Tawna och Ashley :)


Ashley dansar till grease! haha


godnatt! <3


/johanna

Kommentarer
Postat av: christina

sv: Yes jag är lätt på :D saknar dig med <333

2010-01-21 @ 17:35:24
URL: http://christinafundin.blogg.se/
Postat av: christina

sv: jaa precis :) fan vad jag vill att du ska komma hem nu :( <33

2010-01-22 @ 07:39:56
URL: http://christinafundin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu vore det kul med lite uppdatering av bloggen! :)

Puss & Kram

Mamma

2010-02-04 @ 01:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0