jag är tillbaka! :) 5 februari

Hejsan mina kära läsare!

Ska börja med att säga, GRATTIS PÅ 40-ÅRS DAGEN TILL MIN ÄLSKADE MAMMA! :)<3 det var roligt att prata med dig idag och jag hoppas ni får en trevlig födelsedags middag imorgon!

Nu var det iallafall VÄLDIGT länge sedan jag bloggade! Men nu ska jag rycka mig i kragen och börja igen! Kanske inte skriver varje dag, men några gånger i veckan iaf :)

Med mig är det bara bra och jag hoppas att det är bra med er där hemma i Sverige också! Det är ju ganska typiskt att det ska vara så enormt mycket snö i Sverige året då jag är borta. Kan bara tänka mig var underbart det skulle vara att åka skidor! Så ta vara på det och åk några extra åk i skidbackarna för mig också ;)

Denna fredagskväll spenderade jag hos Ashley. Vi provade att baka en prinsess tårta men det var väldigt svårt kan jag lova! Det slutade tyvärr med att vi slängde bort alltihopa! Men men, nu har vi försökt iaf :) Efter det så kom några andra kompisar över och vi kollade på film och hade det trevligt!

Har funderat lite på vad jag ska skriva om här på bloggen och jag tror jag har en ideé! Eftersom att jag är rätt intreserad av hus och inredning så ska jag börja att rita. Jag ska börja med en fasad, sedan planlösningen, rita upp rummen och sedan möblera dem! När jag är klar med det så sätter jag ihop det till en liten bok och sedan börjar på en ny! Så jag tänkte att ni kan ju få följa mina projekt :) Lägger upp bilder på lite ritningar eftersom!

Har inte skaffat mig bra papper och pennor än och vet inte när jag kommer få tillgång till att göra det heller, men det kommer att komma upp bilder när jag börjar!

Nu ska jag ta och sova för ska följa med till kyrkan imorgon. Sedan är jag inte säker på vad dagen har att erbjuda, kanske blir en skotertur med Ashley :) På söndag blir det iallafall skidbacken! Första gången för denna vinter. I´m sooo excited! :D

godnatt & sovgott! <3

/johanna










Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack så jättemycket! Det var tomt utan dig vid middagen! Vad kul att du har uppdaterat bloggen igen. Pussar och kramar från Mamma, Älskar Dig:)

2010-02-07 @ 12:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0