godnatt

Sitter nu i sängen och lyssnar på lite musik. Ska ta och sova snart för att jag ska upp till kyrkan imorgon.

När jag kom hem från skolan idag så städade jag snabbt badrummet och sedan gick jag ut och sprang/gick i 1timme och 10min, var soligt men lite kallt med det var skönt med lite friskluft. När jag kom in igen så blev det en dusch och sedan middag. Resten av kvällen har jag ingen aning om vart den tog vägen :P

Imorgon efter kyrkan så åker jag nog till Ashley och spenderar natten där, kommer nog in nått inlägg iaf :)

På söndag så ska vi åka till Minnesota och åka skidor med min värdfamiljs kyrka, det ska bli kul för att Ashley, Casey, Tyler och Johnny ska också med :) Funderar på att åka snowboard istället för skidor, men jag får se hur jag gör.

Här kommer lite olika bilder:


En kaka som jag bakade på alla <3 dag!



Donkey ball :P





mums! bästa starten på dagen man kan få ;)


Nu ska jag ta och somna in med musiken i öronen :)

godnatt&sovgott! <3

jag saknar er där hemma!


/johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0