9 februari

Hejsan!

Vilken tur man hade imorse, väckarklockan ringde 05.45 så jag klev upp och kollade ut genom fönstret och det snöade och det var rätt mycket snö där ute, precis så ringer telefonen och det är nån inspelad gubbe som säger att skolan börjar två timmar senare pga snö! JIPPII!!! Behövde inte åka till skolan 07.15 längre, så då stog 09.15 på schemat och det var mycket bättre! Gick tillbaka till sängen och sov till 8 :) Ashley kom sedan och hämtade mig och vi åkte till bageriet och köpte donuts och varm choklad och sedan for vi till skolan till prom mötet :)

Skolan gick rätt bra, dagarna går skrämmande fort! Efter tredje lektion så säger det bara pang och klockan ringer och jag får gå hem! :)

Sitter nu i köket iaf efter att ha ätit middag och kollar igenom klaendern. Tusen saker denna vecka! Men det ska vi klara av, bara att se på det positivt och göra sitt bästa! :)

Sitter nu med en kopp varmt tee och ska göra lite läxor! Har inte haft nå mycket läxor alls på sistonde men nu så small det bara till och jag har en hel hög! På fredag så ska jag hålla ett speech i min speech klass och jag ska prata om skillnaden mellan high school och den Svenska skolan! :) Har redan skrivit klart speechet, måste bara ända lite saker och träna in det för vi får bara ha ett liten pappersbit med några stödord och speechet måste vara mellan 4-6min. Men det ska nog gå bra att lära in, vet ju vad jag pratar om satt :)

Nä nu måste jag skynda på! Klockan är redan 18.45!

Ha det så bra där hemma i Sverige!

pusspuss

/johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0