8 februari

hej!

Skolan gick bra idag :) Efter skolan så åkte jag och Ashley och kollade på nya glasögon till mig och jag hittade ett par som jag ville ha :) Ska kanske dit på fredag igen så vi får se hur det blir! Efter det så åkte vi till Wendy´s och åt middag med någon kille Ahsley hade träffat när hon var och tog något prov inför college. Det är en väldigt rolig historia kan jag lova men har inte riktigt tid att berätta just nu. Hon kommer iaf att gå med honom till prom! :P

När vi var tillbaka i Durand så gick vi och solade och nu sitter jag här och ska göra lite läxor, ta en dusch och sedan sova!

Imorgon så kommer Ashley och hämtar mig 06.50 för att vi har ett prom möte kl. 07.15! Inte riktigt något jag ser framemot väldigt mycket :P

Nu ska jag skynda på med läxorna och ta en dusch.

pusspuss


/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0