7 februari

hej mina goda vänner!

Idag har jag faktiskt varit här i Durand i 6 månader!!!! Helt sjuk, jag har varit borta ett halvår och 3 dagar,(lämnade Sverige den 4 augusti). Nu har jag lite mer än 4 månader kvar och sedan kommer jag hem, det ska bli så grymt kul! Känns nästan som om att jag kommer tycka att det ska bli roligare att få komma hem än när jag skulle åka hit! Men det kommer nog att bli lite prirrigt att komma hem också, har ju inte träffat alla där hemma på sån himla lång tid! Det känns inte som om jag är samma person längre, ja jag vet att det låter helt sjukt, men det är sant! Så jag undrar om ni där hemma kommer att se någon skillnad! :P

Idag så var jag iaf ut på en skoter tur med Ashley, hennes familj och några andra familjer. Vi hade väldigt kul och det var bara att hålla i hatten kan jag lova! :) När jag kom hem igen så var jag rätt kall så jag tog ett varmt bad i en timme, det var inte helt fel! Efter det så har jag tvättat lite och sedan så började jag att rita ett hus! Blev rätt bra faktiskt, men har inte rätt papper och pennor än så kommer inte lägga upp några bilder förens jag har börjat mitt lilla projekt på riktigt :P Satt även och pratade med Stephanie om massa i två timmar så denna kväll försvann i ett ögonblick! Men men, det kommer nya dagar!

Imorgon så kommer Ashley och hämtar mig 7.30 och då ska vi åka till bageriet och köpa donuts! Så himla goda och en grym start på dagen! ;)

Efter skolan så ska vi åka och sola, har börjat sola inför prom :) Det är väldigt billigt att sola här så det är bra! Första gången jag solade betalade jag 140kr så nu kan jag gå hur många gånger jag vill under denna månad för bara 7kr varje gång, och då kan jag sola hur länge jag vill också för samma pengar. Så det är kanon! :)

Nu ska jag ta och sova så jag är pigg imorgon!

godnatt & sovgott <3


/johanna


Kommentarer
Postat av: anita swensson

Roligt att Du är tillbaka på bloggen, så vi har något att läsa på morgonen. Saknade Dig i lördags på kalaset, men vi fik ju höra och se Dig via skype. Jättekul. Ja, tiden går ju fort och det ska bli roligt när Du är hemma igen. Ta det försiktigt med solandet. Många kramar och ha det så bra. Mormor o Morfar

2010-02-08 @ 08:58:20
Postat av: Johanna

sv till anita: Ja nu ska jag forsoka att halla bloggen igang! :) Det var kul att prata med er ocksa! Ja det ska bli valdigt spannande att komma hem :) Jo jag ska ta det forsiktigt med solandet! Ha det bra och manga kramar till er!!!

2010-02-09 @ 18:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0