22 februari

Hejsan!

Idag är jag ledig från skolan så det är skönt! Helgen har varit bra och jag har gjort rätt mycket faktiskt så det känns väldigt bra :)

I fredags så kom stephanie och hämtade mig från skolan och vi åkte och fixade mina glasögon, de gjorde en synundersökning och jag pekade ut de bågar jag ville ha :) Så om jag har tur så har jag dem på fredag eller måndag!

Efter att ha städat badrummet och ätit middag så kom Ashley och hämtade mig och vi åkte till skolan och kollade på donkey basketball. Det var så otroligt kul att se! De var massa lärare som var med och de gick ut på att spela basket fast åsnorna måste transportera dem, de fick inte släppa åsnan så om de skulle hämta en boll eller om de ville gå någonstans dit åsnan inte ville gå så fick de dra dem dit de ville. Såg så otroligt kul ut! :P När det var slut så åkte vi hem till Ashley och kollade på film och sedan somnade vi.

På morgonen när jag vaknade så hade Ashley redan klivit upp så jag tänkte gå upp och kolla vad hon gjorde men då möter jag henne när hon kommer ner från trappan med frukost till oss i händerna, hon vart så rädd när hon såg mig för hon trodde att jag sov så hon hoppar till och skriker rakt ut och håller nästan på att tappa frukosten! Var rätt kul faktiskt nu när det gick bra :) haha. Efter att ha ätit så börjar vi med att städa hennes garderob, och herregud vad mycket kläder hon har! Så hon började att slänga ut det hon inte ville ha och har växt ut och sa att jag kan ta vad jag vill, så jag börjar testa de kläder hon kastade ut och nästan alltihopa passade mig. Det slutade med att jag fick 4 påsar fulla med kläder med mig hem och hälften ser helt oanvänt ut! Så det var ju inte helt fel! :)

Efter att ha städat klart hennes garderob så åkte vi in till Eau Claire, vi åt lunch på ett ställe där de hade världens godaste mac&cheese och sedan blev det en glass efter det. När vi hade ätit klart så åkte vi till köpcentret och köpte lite saker och fixade naglarna! Det är väldigt billigt att göra det här gemfört i Sverige! Jag gjorde en fransk förstärkning och det kostade 200kr, och i Sverige kostade det 600 när jag jag gjorde det! Så det är kanon! :) Senare på kvällen så gick vi på bio och såg på Valentine´s Day, tyckte inte att den var super bra men den var helt okej :)

Resten av kvällen spenderade jag hemma med att fixa i garderoben så nu är den full! :D

Igår söndag så gick jag ut och sprang i 1 timme och 20min med Stephanie och vädret var helt perfekt! :) Inte för varmt och inte för kallt! Under resten av dagen så tog jag det bara lugnt och städade lite på rummet :)

Det kommer att komma lite bilder från helgen men Ashley har min kamera så bilderna kommer nog imorgon :)

Just nu så sitter jag i köket och har nyss pratat med mamma så ska ta och äta lite lunch nu tänkte jag och det blir fries and chicken nuggets :)

Ha det så bra!

pusspuss


/johanna


Början av året



just nu. Rätt stor skillnad måste jag säga! :P


Mina naglar :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0