18 februari

Hejsan!

Dagen gick super snabbt idag! Efter skolan så åkte jag och Ashley och solade :) När jag kom hem så hade jag fått ett mail från farmor som sa grattis på namsdagen :) Jag hade helt och hållet glömt bort att det var min namsdag, fast det är inte mitt riktiga namn utan mellannamnet.

Har inga läxor alls idag så det är skönt, ska ta och lägga mig i ett varmt bad och läsa tror jag :)

Imorgon så ska jag åka och fixa nya glasögon, äntligen så kommer jag kunna se bra igen! :) Fast jag lär väl få vänta en vecka innan jag kan hämta dom :P

Men nu ska jag gå och ta ett bad så ha det så bra där hemma!

pusspuss


/johanna

Kommentarer
Postat av: christina

asså jo det finns ju årskort, men det är as dyrt... terminskortet kostar ju typ 1300 och då är det med studentrabatten.. så inte vet jag det kanske kostar 3000.. men jag vet faktiskt inte..

2010-02-19 @ 07:49:53
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0