17 februari

hejsan!

Idag hade jag mitt speech och det gick rätt bra! Har blivit rätt van att prata inför folk nu satt det var väl inget problem, det värsta var väl att jag glömde bort lite vad jag skulle säga :P Men det var jag faktiskt inte ensam om, så det var bra! Jag kunde det faktiskt nästan utantill innan lekionen men när jag stog där uppe och pratade så försvann typ hälften kändes det som, och det kändes inte bättre när läraren satte med speechet framför sig och kollade så att vi sa som vi hade skrivt på papperet, lite stressfullt :P

När jag kom hem efter skolan så tog jag det lugnt ett tag, sedan så följde jag med Stephanie till affären och handlade. Väl hemma så bakade jag semlor och kollade på OS, kollade på damernas störtlopp. Har varken åkt eller kollat på skidåkning på hur länge som helst så det var så grymt kul! Satt med ett big smile on my face hela tiden och jag fick sån energi i kroppen! :D Gud vad jag saknar att åka skidor, som tur är det inte så lång tid kvar innnan jag ska få göra det, den 28 februari så åker vi iväg till Minnesota och åker skidor :D I´m sooo excited!!!!

Imorgon så är det Doug´s födelsedag så ska väl kliva upp tidigt och gratta honom så jag måste sova nu! :)

godnatt&sovgott! <3


/johanna


Kommentarer
Postat av: christina

sv: men asså jag har kollat detdär.. för oss studenter är det ju bäst att köpa terminskort.. för det är ju billigast också.. och detta köper man typ i december och så kan man gå till maj tror jag :)<3

2010-02-18 @ 07:46:40
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0